Service, grip en inzicht in uw vastgoed meldingen?
Hoe handelt u in deze tijd de meldingen van klachtenonderhoud, storingsmeldingen en reparatieverzoeken af? Via mail, telefoon of persoonlijk contact? En heeft u daarbij altijd eenvoudig zicht op de status, de kosten en de service zoals de wacht- en doorlooptijden?
![WEBSITE banner Meldingenbeheer 600x400px_96dpi WEBSITE banner Meldingenbeheer 600x400px_96dpi](https://facility2.nl/wp-content/uploads/2020/10/WEBSITE-banner-Meldingenbeheer-600x400px_96dpi.jpg)
Maximale service tegen minimale kosten
Software WISH Meldingenbeheer helpt. De digitale workflows verbeteren aantoonbaar de klanttevredenheid en het vastgoedbeheer. Een overzichtelijk dashboard geeft inzicht in de meldingenstroom, voortgang en de doorlooptijden. Een logboek registreert de historie en de ondersteunende Self Service Portal en WISH-app verbeteren de communicatie tussen alle betrokkenen. Overbodige vragen worden daarmee tot een minimum beperkt.
Wij richten samen met u de software zo in dat de melder / huurder sneller wordt geholpen, de interne of externe uitvoerder zo min mogelijk administratieve handelingen heeft en de manager over maximale stuurinformatie beschikt.
Solutionbrochure Meldingenbeheer Vastgoedonderhoud
Download gratis onze uitgebreide brochure ‘Meldingenbeheer Vastgoedonderhoud’ en lees over hoe een veelzijdig online meldingssysteem de communicatie tussen melder, uitvoerende en manager kan optimaliseren.
Direct contact opnemen voor een demonstratie kan natuurlijk ook!